BEREHAT SEBENTAR

Rabu, 21 Oktober 2009

MODEL F1 1M...


<



Seperti awalan terbitan aku sebelum ini, aku memang seorang yang meminati perlumbaan hebat didunia ini iaitu FORMULA 1 akan tetapi aku secara peribadi dan sebagai seorang rakyat warga Malaysia tetap tidak bersetuju dengan penubuhan pasukan F11M atas sebab kosnya yang tinggi dan kehidupan kita yang belum begitu stabil dan baik. Tak kiralah kononnya siapa yang keluarkan duit utk pasukan ini... tapi ia tetap dari wang saku setiap rakyat Malaysia.

Banyak lagi syarikat gergasi kejuruteraan jentera didunia yang dah ternama tak pernah pun diorang sibuk-sibuk nak join F1. Yang dah join dah berhenti dan ada yang dalam proses berhenti... tapi kita pula nak join.... Kewajaran yang pelik....

Walau bagaimana pun disini aku dapat gambar kononnya model rekabentuk badan kereta F1 1M yang bakal dilancar sedikit masa lagi. Aku tak komen apa bab kereta ni... Aku tetap meminati perlumbaan F1 tanpa pasukan Malaysia.

2 ulasan:

  1. aku lupa bro, tapi memang dari internet dan dia kata ini adalah model keta F11M yang sedang dlm proses di U.Kingdom...

    BalasPadam