BEREHAT SEBENTAR

Jumaat, 9 Oktober 2009

GOLEK DAN TERGOLEK

singlet kambin ni pun tak bukak lagi ni....

tu dia yang sekok ada yg kerat-kerat pun ada... nyam! nyam!...

Aduhai dua tiga hari ni agak payah nak kontrol makan.... mana taknya asyik ada ja jamuan hari raya... rasanya kekurangan dalam bulan puasa yang telah aku buat dah nak kambus dah dengan kelebihan dalam bulan syawal ni hehe.... ni namanya aku manusia biasa...


Jangan salah faham pulak akan apa kekurangan dan kelebihan yang aku katakan... tak lain tak bukan maksud aku lemak berkrim dalam makanan... kolestrol... dan macam-macam lagi.... Adussss!.... malam ni lagi satu keraian dengan menu yang sangat mencabar iman.... KAMBIN GOLEK.... pergh.... macam mana aku nak alihkan laluan selera aku dengan adanya menu macam ni.... apa-apa pun selalunya bila sampai masanya nafsu akan bisik kat kita ... alah! makan jer dulu... bukan selalu ada.... lepas ni kita eksesais ler.... sayang rezeki... jangan tak tolak, kalau tak tolak tak masuk dalam rengkung.... hehehe...


Apa-apa pun aku muatkan dulu gambak KAMBIN yang tengah difrost ni... nnti esok2 aku buh pulak gambak dia tengah tergolek..... fuhhh... nyam..nyam...


Wassalam.... Barilaan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan