BEREHAT SEBENTAR

Selasa, 20 Oktober 2009

MAKAN MEE GULUNG RESEPI BONDA

patutnya resepi kot ?
akak jangan marah aaa...

mee tersembunyi dibalik gulungan telur...


wuuuu... nyam.. nyami......

Semalam ( ahad) teman baca surat khabar.... hari mggu biasa la... lalu ternampak ruang tulisan niezam kat pancaindera... bukan pasal cerita gosip hiburan yang dia tulis aku nak cerita ni tapi pasal cerita sangkutan yang dibawahnya. Ceritanya pun tak dak kena mengena dgn gosip yg dia tulis... ish apa aku ulang 2x ni... dia tulis kat bwh dia promo mee gulung resepi bonda... ni kali kedua pada ingatan aku dia promo mee gulung tu kt paper. Jadi bila dah 2x aku rasa aku nak pi try la.... lagi pun bukan jauh sangat ... kat depan KEMTA tu jer.... aku pun dgn sebondong anak beranak aku pergi la petang tu .... nak rasa... nak tau gak sedap tara mana....

Sedap ni memang satu yang subjektif... sama gak macam kita nilai kecantikan... juga subjektif.... tentang rasa aku dah rasa tapi aku tak mau komen sbb subjektif... tp aku suka gak nak panjang2kan dalam blog ni sbb nak tolong gak akak yang menega tu promote gerai dia... free jer... kalau dia tau sure aku boleh makan free ni.... tentang rasa mcm aku cakap td aku tk mau komen... klu ada keinginan setelah tengok gambar... korang pegi la... lepas tu masing-masing tau ler... Selamat mencuba rasa.....( disebalik kunjungan aku ni aku dapat idea nak inovasikan resepi mee gulung akak ni.... aku nak try buat inovasi tu nanti... hehe... meletop....)

3 ulasan:

  1. perghh selera ni.. rupanya ada kat situ je. dekat bebenor la. jom ramai2 serbu.

    BalasPadam
  2. nampak sedap? pi la buat konpomasion dgn rasa sendiri jgn terpedaya dgn gambar.... walau apa pun kata aku sedap itu subjektif..... subjektif...

    BalasPadam