BEREHAT SEBENTAR

Isnin, 26 Oktober 2009

KENANGAN DULU-DULU...

hero... duduk depan 3 dari kiri....


Cari punya cari punya cari kat kawan-kawan punya facebook jumpa la gambau masa zaman persekolahan teman ni... Teman sendiri cari gambau yang dalam simpanan teman sampai sekarang tak jumpa-jumpa... padahal dulu (time tu ler) punyalah gile begambo... memang hobi masa tu kena gambo.....


Harap-harap satu hari nanti aku akan jumpa balik dengan khazanah zaman persekolahan yang aku rasa banyak aku simpan... termasuklah keratan akhbar yang memuatkan nama aku sebagai pelakon lelaki terbaik drama persatuan pengguna P.Pinang tahun 1988.... yang diadakan didewan Seri Pinang P.Pinang... masa tu kalau lorong aku lebih terarah ke arah seni... harus la ni aku sebaris dengan Rosyam Nor kot.... hehehe.... (sesekali nak perasan ) tapi memang best la belakon drama pentas ..... tu lah the first n the last ....


Kalau ada kengkawan zaman persekolahan berkunjung ke blog ni tinggal-tinggal la pesan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan