BEREHAT SEBENTAR

Selasa, 11 Mei 2010

KALAH DENGAN GAYA, KALAU MENANG DENGAN CEMAS..

Saat aku menulis N3 ni... perlawanan Thomas Cup Malaysia Jepun sedang berkedudukan 2-2. Perlawanan penentuan Malaysia mempertaruhkan harapan pada Hafiz Hashim... yang pada aku tak berapa nak boleh diharapkan. Dah lama dia main... gaya permainannya tak berubah... nak bergaya, rantai ( ka tangkal) besak ibu jari melilit ditengkok. Pemain Jepun aku tak nampak pulak rantai besak. Yang aku nampak semangat juang depa yang sangat besak.
Pemain yang terlalu selamba kata pengulas di TV9... pirahhh... bukan selamba tapi belagak... tak bertenaga... pendek kata tak da harapan.... Dua kekalahan sebelum Hafiz iaitu Choon Han dan gandingan Fairuz dan Zakry juga macam orang tak cukup latihan... Duit rakyat dah habis banyak tabur kat korang tapi prestasi hampeh... Choon Han dah agak tua, Fairuz/Zakry gandingan yang tak berkemajuan... asyik ditakok yang sama.
Lagi ayat SELAMBA aku dengak disebut oleh pengulas Tabah... SELAMBA yang akan membawa rebah la nampaknya.... Apa pun aku puas hati dengan Datuk Lee Chong Wei ... mainan yang mantop... beregu utama Koo/Tan juga tidak menghampakan. Selebihnya....Seperti tajuk N3 aku KALAH DENGAN GAYA, KALAU MENANG DENGAN CEMAS... ( sebab N3 ni aku buat game belum habis... tengoklah yang mana satu kesudahannya)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan