BEREHAT SEBENTAR

Rabu, 6 April 2011

SIAPA KATA AKU TAK POSITIF....

Siapa kata aku tak positif ? Kalau aku tak positif aku dah tak hidup dah. Keluarga aku dah berantakan dah... kehidupan aku sudah tiada ertinya.... kawan-kawan aku entah kemana dah.... Siapa kata aku tak positif ? Oh... orang yang sibuk mengejar kekayaan yang kata. Mungkin sebab aku tak nak kaya... Tak nak kaya ? woihh... siapa tak nak kaya.... semua orang mau kaya... tapi kan kaya itu banyak jalannya... ada rezeki takkan kemana .... Positifnya aku sehingga hari ini aku enjoy menikmati kehidupan bersama orang2 tersayang, teman2 terbaik disekelilingku. Aku enjoy melalui proses kehidupan harianku. Tiada lagi lembaga menyesak fikiran yang mengejar aku. Bagiku satu saja sesiapa pun kita, hormatilah orang lain dan jangan kita mengecil dan menyindir orang lain hanya kerana tidak bersatu dengan kita. Hormatilah hak setiap individu. Janganlah sehingga ternampak keangkuhan yang membawa kepada kejelikan dan kemeluatan. Akukah yang tidak positif atau kamukah yang makin negatif ? Lu pikirlah sendiri....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan