BEREHAT SEBENTAR

Ahad, 9 Ogos 2009

Kayuhan di Burmesee





Hari latihan kayuhan melayau ( meneroka) ke bukit burmesee. Aku petama kali la naik, tapi kawan2 lain dah banyak kali naik. Tapi satu gambar pun aku tak ambik masa kat atas bukit burmesee tu( lupe le pulak.. ). Gambar minum2 kat kaki bukit larut sempat dirakam...


Hari juga berlangsung pertandingan memancing d taman tasik, sempat juge le teman dan jamil(vzo) pi sebok-sebok tengok hasil pancingan. Lokasi seterusnya kedai Ah Hock... rakan-rakan la ada yang tukar crank la ( depa siap perli lagi yg guna hollow crank jangan bekawan... cheh hampeh nanti la teman tukor xt ka slx ka baru deme ngage), betulkan rotation bunga tayar la, mcm2... aku?.. i follow je... lebih kurang jam 12.15 kami semua balik meninggalkan kedai Ah Hock yang setia bukak kedai walau pun hari minggu, asyuk punya pasai... banyak gak dia asyuk tadi...



sibuk nampak bang ? tak power lagi ka?


Wuih! bleh tembuih tayar dengan cara tenung tu...


Ah Hock dalam kepala dia ( masyuk, masyuk) layannnnn...



Tu dia hasil peserta pertandingan mancing taman tasik tepen takat pukoi 10.30 keli africa dan toman jadi raja... masa makan tgh hari aku tejumpa sorang peserta, aku tanya siapa menang... dia kata toman yang menang.. fuh lumayan RM15K..... bleh beli Corratec


klu hampa nak tau ni la serangga paling lambat nak keluar rumah dan masuk rumah... pasai apa? Lu sendiri pikir la....



teman yg baju orenapplegren tu ler... minum kat HillLeg.


Lagi gambar rakan2 yg turut serta... ada ka yg korang kenai?



no parking tu maksudnya tak ada parking, tapi beska masih bleh parking... heheheh

Akhirnya sibiru juga yg menang, penalti ja.... tak pa lah... adat main... ok aku s.off dulu nak tido... esok nk g Shah Alam o.s sampe jumaat... ntah dapat ke tidak aku kemaskini catatan baru di blog ni... klu dapat akau buat, klu idok lepaih balik s.alam le jawabnyer... 5 hari ler aku tak kayuh...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan