BEREHAT SEBENTAR

Sabtu, 29 Ogos 2009

GLORY! GLORY! MAN. UTD!!!!

Merdeka tetap merdeka, Malaysia tetap aku sayang...

Just Wait n See Tomorrow early morning. Ayahcho!! ciss jangan dimulakan serangan itu... pantang aku orang cabar-cabar ni.... awal pagi esok... tengok sapa yang kena...

ish... logo kelab mana ni? cantik dan garang sungguh....

Fuhh!! stadium mana pulak ni, penuh tradisi kejuaraan...


lllaaawaaaan.... tetaaappp..... lawan!!!!


Ada berani mai la.... membujur lalu melintang patah....



kalau takut dilambung ombak jangan main bola kat sini... hehehe..

kalau takut dilambung bola jangan berumah ditepi stadium ni....


Walaupun aku peminat setia kelab Man.U, tapi jiwa raga aku tetap pada tanah tumpah air aku. Jangan pula ada yang kata aku tak merdeka lagi sebab sokong kelab bolasepak luar negara yang betul-betul profesional. Tak macam bolasepak dinegaraku , bolasepak wadah untuk bermain politik, cari mileage politik, nak tonjol kebodohan diri (perasan popular). Aku tetap merdeka walaupun rasanya tak merdeka sepenuhnya seperti kata abang Bravo.... dan sangat berharap suatu hari nanti dapat betul-betul rasa merdeka yang sebenarnya. Merdeka bukan sekadar laungan sahaja... tapi mesti merdeka dalam kehidupan sebenar.... SAYANG MALAYSIAKU... sebab tu aku letak bendera Malaysia kat atas sekali jugak.
Just Wait n See Tomorrow early morning. GLORY! GLORY MAN. UTD!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan