BEREHAT SEBENTAR

Rabu, 17 Mac 2010

GAGAL !!

Agak telambat aku nak ulas berita ni... tp nak ulas jugak sbb dulu aku pernah terbit N3 pasal cerita Team F1 1Malaysia Lotus. Dah terbukti ini projek pembaziran yang tak tau apa hasil (sebenarnya dah boleh agak... kalah dalam tangan ) Tapi nak masuk jugak...
Menamatkan perlumbaan tetapi kena overlap 2 ke 3 lap ke.... tp kena overlap la kedua-duanya... adus! apalah ertinya kalau begitu... dah banyak duit dihabiskan dan selepas ni berapa banyak lagi duit nak dihabiskan dalam keadaan hidup kita yang tak berapa nak stabil sekarang ni... HONDA pun dah tarik diri ... kenapa LOTUS 'geletis' pulak nak masuk.... Apa pekdahnya?
Ada banyak lg cara lain nak menonjolkan nama & kehebatan... tak semestinya digelanggang lumba kereta yg termahal kosnya.... kenapa tang ni orang-orang hebat pemikirannya tak rasional berfikir....?
Apa pun aku memang minat mengikuti F1 cuma aku tak setuju dengan Team F1 1M yang pada aku sekadar satu pembaziran....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan