BEREHAT SEBENTAR

Selasa, 23 Februari 2010

KOYAK MEGI KEMBANG HAHAHA....


Haha... dengan bangganya surat jemputan dikoyak.... haha terrornya.... hebatnya.... beraninya.... berani koyak surat jer.... hahahaha.... memang megi ni satu makanan segera yang sungguh sedap kenyangnya sekejap... tapi bahayanya jangka masa panjang.... harga murah... nak masak pun kejap jer... pakai perasa... mana tak sedap... sedap oooo... tapi bahaya....

Nampaknya megi dah kembang.... megi sapa? megi Alex raja lawak ker o megi afdlin....no no no bukan megi diarang.... Jangan pulun sangat makan megi noh!!! orang yg buat megi (kilang) tu pun tak makan sbb dia tau apa bahaya dia...... sekarang masa untuk megi diagih2kan kepada pelbagai mangsa terutamanya mangsa bencana.... boleh makan... tapi jangan banyak sangat... kalau boleh jgn guna perencahnya... tang tu banyak bahaya dan muslihat megi tu...

Apa-apa pun bagi yang dah bersedia nak nyental megi tu... silakan teruskan rezeki jangan ditolak bala jgn dicari, jangan lupa kalau nak best lagi pecahkan telok 2 biji... lagi syok oooo ... kalau yang ada telok la.... kalau tak dak balun ja la.... jangan sambil makan koyak surat sudah.... kahkahkahkahkah.... kok ya pun hati tu dah retak... bawa sabak noh..... makan bagi perabih dulu... pastu baru pikiak tengok...

2 ulasan: