BEREHAT SEBENTAR

Isnin, 1 Februari 2010

ANOTHER GLORY DAY....

Haha... sori la fans salah satu big four yang sering diperkatakan... aku tak da niat tak baik kat hampa.... tapi leh kerana la ni aku kekeringan idea utk menulis... jadi tak salah rasanya aku nak meraikan pasukan kesukaan aku menang.... aku tak nak sebutlah menang dengan sapa...( nak jaga hati kawan-kawan, supaya jgn kawan-kawan anti sangat dengan kelab kesukaan aku... sebab aku tak pernah ANTI2 dengan mana-mana kelab lain) tapi kemenangannya 3-1... dengan sebuah pasukan atasan kayangan jugakler...
Kepada yang sewaktu dengan aku it's okay.... mmg wajar kita nak gembira2an..... kepada yang tak sewaktu tu jangan marah, jangan ada sakit2 kat mana2.... tak dak pekdah kalau ada rasa macam tu.... lebih baik kita merasai kesakitan kalau poket kita kering.... itu memang patut kita partikularkan (bedal jer la)... haha.... ni setakat kelab main bola jer..... apa kes.... apa-apa pun perjalanan/hayat pertandingan masih jauh... apa-apa pun boleh berlaku.... syok jangan syok sangat... sedih jangan sedih sangat.... lifemustgoeson.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan